El turisme hiperconnectat i la revisó del concepte de qualitat
El sector turístic Europeu sustenta més de set milions de llocs de treball, molts d'ells cada vegada més relacionats amb el món de les noves tecnologies, a causa de la necessitat d'atendre a un "viatger súper exigent i hiperconnectat".
La situació actual de saturació turística ha comportat que tres de les ciutats més importants d'Espanya; Barcelona, Madrid i Sevilla, persegueixin aconseguir que aquest creixement sigui sostenible, donant prioritat a la qualitat per sobre de la quantitat.
Aquest plantejament comporta una reflexió del concepte de qualitat turística, allunyant-se d'aquell turisme que únicament representa major despesa. El turisme de qualitat concilia el turisme amb la vida dels ciutadans que beneficia la població local, apostant per ampliar els mapes turístics, valorant nous recursos i ampliant les zones visitables, creant focus lluny del centre turístic tradicional de cada capital. D'aquesta manera s'evitaria que aquest creixeme
nt comportés la pèrdua d'identitat de la ciutat. Estandarditzar la diferenciació.
Des de Q•Global estem disposats a informar-vos i assessorar-vos de manera personalitzada. Podeu contactar amb nosaltres al 972313702 o enviant-nos un e-mail a qglobal@grupcostabravacentre.com.