Eines per potenciar la teva estratègia d'inbound màrqueting

La captació de clients a passat d'un model "antic" on es bombardejava el marcat objectiu amb publicitat, a un model guiat més per la demanda.

En aquesta nova línia, estan immersos el màrqueting d'atracció i la promoció indirecta. Es tracta de buscar per convèncer, no només amb paraules sinó amb fets,per tal d'empatitzar i connectar amb el viatger a través de les seves necessitats.

Estar el dia de les novetats tecnològiques ens permet optimitzar els processos i ser més eficients en un mercat tan competitiu com el que es desenvolupa entorn de la "indústria de la felicitat".        

L'inbound màrqueting és una estratègia que combina tècniques de màrqueting i publicitat. La seva finalitat consisteix a contactar amb persones que es troben a l'inici del procés de compra d'un producte i acompanyar aquestes en cada una de les fases del procés de compra fins a la transacció final, aconseguint satisfer les seves necessitats i fidelitzar-los.    

Per tal de potenciar l'eficiència i eficàcia d'aquest tipus de màrqueting, el valor i l'ús de les noves tecnologies és un element clau per trobar l'equilibri entre els avenços tecnològics i la millora constant del servei turístic, millorant així l'estratègia de captació de viatgers en les empreses turístiques. Algunes de les tecnologies que podem integrar a les nostres estratègies de màrqueting per tal d'aconseguir-ho són el Big Data, el Marketing Automation, el Real Time Bidding, el Machine Learning i Bots.
Aquests elements sorgeixen de la necessitat d'estructurar els processos de les empreses i destins turístics aportant valor al viatger, al mateix temps que és milloren els processos per a portar-ho a terme. Resumint, transmetre la vocació del servei al client.

Des de Q•Global estem disposats a informar-vos i assessorar-vos de manera personalitzada. Podeu contactar amb nosaltres al 972313702 o a través del nostre corrreu electrònic qgobal@grupcostabravacentre.com.